بینی گوشتی در دسته بندی خود دارای درجات مختلفی است که به بررسیآنها میپردازیم و میزان انتظارات از بینی گوشتی را در این مقاله بررسی خواهیم کرد .

بینی های گوشتی در زیر شاخه خود به دو دسته تقسیم میشود و همین دو دسته نیز با توجه به معیار جنسیت نیز نتایج متفاوتی از عمل بینی را به نمایش میگذارند .

انواع بینی گوشتی :

۱-بینی گوشتی با غدد فعال چربی

۲-بینی گوشتی بدون غدد فعال و با ضخامت پوست

دسته اول بینی گوشتی هستند که غدد چربی فعالی دارند برای شناسایی این نوع بینی وجود چربی در سطح پوست و همچنین جوش های سر سیاه روی بینی را میتوان نام برد همچنین این نوع پوست ذاتا مستعد جوش ها و آکنه های فعال نه تنها روی بینی بلکه در تمام صورت هستند .

این افراد به دلیل داشتن غدد چربی فراوان روی پوست بینی در مدت زمان بعد از عمل مستعد تورم بیشتر و ایجاد جوش های روی بینی هستند لذا به افرادی که دارای این نوع پوست هستند توصیه میشود پیش از عمل از درمان های پوستی مخصوص پوست چرب استقاده کنند.

در این افراد در صورت کنترل چربی پوست و افزایش کیفیت پوست نتیجه نسبتا مناسبی میتوان انتظار داشت البته در جنسیت مرد درصد تغییرات نسبت به خانم ها کمتر است .

نوع دوم از بینی گوشتی  : بینی با ضخامت بالای پوستی. در این نوع پوست ها ما با تورم ها بیشتری بعد از عمل مواجه هستیم و میزان تغییرات در این عمل حدودا ۳۰ تا ۴۰ درصد و نوع عمل در این بینی ها حتما طبیعی خواهد بود .

لازم به ذکر است که بینی گوشتی بعد از عمل برگشت ندارد فقط میزان تغییرات این نوع بینی نسبا به سایر انواع بینی کمتر و کند تر است .

درنوع دوم بینی گوشتی برای جنسیت مردان میزان تغییرات ۳۰ درصد خواهد بود لذا با دانستن این موارد اقدام به جراحی کنید .

هزینه عمل بینی گوشتی :

هزینه بینی گوشتی نسبت به بینی با بافت معمولی تر تفاوت چندانی ندارد هرچند که کار بسیار علمی تر و با تخصص و دانش بیشتری میطلبد ولی تفاوت در هزینه عمل بینی ۲ تا ۳ میلیون تومان است .

برای جراحی بینی گوشتی جراح باید تبحر و تجربه کافی را داشته باشد و مراجعه عزیز نیز مشاوره کافی قبل از عمل را دریافت کند

جهت اطلاع از هزینه عمل بینی با شماره مطب تماس گرفته

۰۲۱۸۸۲۰۰۷۲۰