امروز می خواهیم به یکی از مهم ترین سوالات عموم مراجعه کنندگان پاسخ دهیم که هزینه عمل جراحی بینی چگونه برآورد می شود و آیا متر و معیار خاصی برای تعیین هزینه حراحی بینی وجود دارد یا خیر .در ادامه به مواردی که هزینه های یک عمل بینی را مشخص می کند می پردازیم:

نوع بینی :

یکی از مواردی که میتواند روی هزینه جراحی بینی تاثیرگذار باشد نوع ساختار بینی و میزان دشواری عمل جراحی آن است. عموما بینی گوشتی و بینی های که دارای پوست ضخیمی هستند با هزینه بیشتری نسبت به بینی استخوانی یا با پوست نازک در عمل جراحی همراه میشوند. علت این امر هم دشوارتر بودن عمل بینی گوشتی و کاربرد تکنیک های ویژه تری در این عمل هاست. البته نوع بینی تنها عامل تفاوت در هزینه های عمل بینی نیست.

شکستگی یا انحراف در داخل و خارج بینی:

شکستگی( اینجا مقصود شکستگیهای قذیمی و کهنه که هم اکنون نتیجه آن کجی و بدشکلی بینی است) یا انحراف بینی در داخل و خارج اسکلت بینی یکی دیگر از مواردی است که روی هزینه بینی تاثیر میگذارد . در صورتی که داخل بینی انحراف و یا پلیپ وجود داشته باشد با توجه به نیاز هم راستای جراحی زیبایی بینی و درمانی بینی در جهت اصلاح موارد یادشده و بازگرداندن شکل صافتر و سلامت بیشتر تنفس و بویایی, عمل برای جراح پیچیده تر و سنگین تر شده که این خود یکی از مواردی است که هزینه های عمل بینی را بالا میبرد.همین جا لازم به تذکر است که در بینی های ضربه دیده و آسیب خورده و همچنین در برخی بینی های دیگر که دچار عوارض عفونی ,التهابی,سینوزیت و یا آلرژی بدون ارتباط با ضربه باشند , نیاز به یک عمل جراحی همزمان با زیبایی به نام عمل جراحی آندوسکوپیک سینوس ممکن است پیش آید که خود هزینه جداگانه ای داشته که به عمل زیبایی افزوده می گردد.

جراحی دوم یا ثانویه یا ترمیمی بینی:

جراحی های بار دوم یا بالاتر به مراتب دارای هزینه بیشتری از جراحی اول هستند و علت این موضوع هم کاملا به سختی و پرچالش بودن این کار نسبت به عمل اول برمیگردد. در عمل ثانویه یا بار دوم پزشک دوم به قصد فقط رفع نواقص بینی را باز نمیکند بلکه باید کل بینی با غضروف هایی که عموما از گوش یا دنده به دست میاید بازسازی شود زمان در اینگونه عمل ها طولانی تر بوده و جراح مجبور است برای تامین غضروف های آسیب دیده در اصل دو جراحی انجام دهد و دو ناحیه از بدن را باز کند دنده یا گوش و بینی. تازه حتی در بینی هایی که نیاز به برداشتن غضروف از جای دیگز نبوده و این غضروف از درون خود تیغه بینی تامین گردد , باز هم فرایند باز کردن سالم و بی عارضه بینی قبلا دستکاری شده و برداشت غضروف از تیغه قبلا عمل شده و همچنین شکل دادن به آنها و رسیدن به یک نتیجه مطلوب و غلبه بر چالش های فراوان پیش روی یک عمل بار دوم یا سوم, همگی از مواردی هستند که سختی کار و در نتیجه هزینه عمل را بطرز قابل توجهی افزایش می دهند

هزینه های کلینیک ها:

در حال حاضر با توجه به شرایط کنونی و کم بودن و سخت پیدا شدن برخی از امکانات اتاق عمل ها, کلینیک ها با هزینه های بیشتری برای تامین مواد اولیه خود روبه رو هستند و میزان زیادی از هزینه عمل بینی هزینه کلینک ها است و با توجه به شرایط می توان گفت در ماه چندین بار مجبور به افزایش قیمت برای تامین هزینه های خود هستند

هزینه جراحی با دکتر ثابتی:

هزینه جراحی با دکتر ثابتی هم با توجه به معیارهای گفته شده بالا است. عزیزانی که قصد جراحی با دکتر را دارند می توانند با تکمیل فرم نوبت دهی رایگان مشاوره زیبایی دریافت کنند یا به دایزکت ایستاگرام عکس کامل از رخ و نیرخ ارسال نمایند و هزینه های جراحی را جویا شوند آدرس پیج ایستاگرام dr.sabeti.